6 października 2014

Koronkowy słoik

Witam, dzisiaj znowu DIY.
Ostatnio zebrało mi się naprawdę dużo słoików. Postanowiłam jakoś je wykorzystać.
Potrzebujemy:


słoik, biały spray, taśmę i kawałek starej firanki.
Na początek czyścimy słoik i go osuszamy. Następnie podklejamy firankę na słoik (nie miałam pomysłu jak to zrobić, więc zrobiłam tak, jak na zdjęciu).



 Podłóżcie pod słoik gazety, reklamówki, worek na śmieci, albo najlepiej zróbcie to na podwórku (ja nie miałam takiej możliwości) i pomalujcie słoik sprayem.


Po wyschnięciu farby odklejamy taśmę i firankę.
Do środka wsadzamy świeczkę/podgrzewacz/lampion.


Banalnie proste, prawda? A efekt jest powalający :)
Miałam kilka pustych półek, więc już wiem, jakie dekoracje będą tam się wdzięczyć.
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Zmęczona Ula dziękuje za uwagę i zaprasza na facebooka. ;)



3 komentarze:

  1. Kiedy pierwszy raz spojrzałam na te zdj myślałam,że wsadziłaś tam korniki :')
    Ciekawy pomysł , oryginalny.
    Śliczny design blog.
    Jeśli mogę się spytać to kto ci robił?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, wszystko na blogu jest mojego autorstwa :)

      Usuń
  2. Niby takie proste, mało materiałów - a efekt taki piękny <3
    W ogóle bardzo fajny blog :) Przeglądnęłam całeeego od początku ^-^

    OdpowiedzUsuń