27 października 2014

Obraz


Witam, witam! :)
Życie na studiach jakoś pomału mi mija, a w międzyczasie zauważyłam, że mam mnóstwo koszulek, które dostałam w prezencie / kupiłam, gdyż podobał mi się nadruk. Niestety większość z nich jest albo za ciasna bądź za duża, a niektórych po prostu szkoda mi nosić, gdyż mam z nimi dużo wspomnień.

Zaprezentuję wam, jak nie odkładać takich perełek na dno szafy i jakoś je wyeksponować w Twoim pokoju.

Tę przecudowną koszulkę dostałam na 18 urodziny od najwspanialszych ludzi z klasy licealnej.  


Ramkę znalazłam w opuszczonej piwnicy w pewnym biurze.


Taśmę i nożyczki znalazłam w pokoju ;)


Połóż koszulkę na ramce tak, by nadruk mieścił się idealnie w ramce.


Niepotrzebne, wystające części pozaginaj, następnie je do siebie poprzyklejaj taśmą dwustronną.


Następnie przyklej koszulkę do ramki. (żeby sprawdzić, czy koszulka na pewno nie spadnie, podnieś ramkę w taki sposób, w jaki ma wisieć ;))


Proszę bardzo! Powiesiłam swój obraz w kuchni, gdzie brakowało mi jakieś akcentu na pustej ścianie. Jak się wam podoba? Bo mnie BARDZO. :)
A wy, jaką koszulkę umieścilibyście w takim obrazku? Koszulkę z ulubionym zespołem, ze śmiesznym cytatem, czy jakąś inną?
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Zapraszam oczywiście na mojego facebooka, aby być na bieżąco z tym, co dzieje się na blogu. 
CAŁUJĘ!

6 komentarzy:

  1. Jestem na tak *-*

    http://nevermind-factory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja ogólnie nie włożyłabym koszulki w ramę, zdecydowanie wolę grafiki lub ręcznie pisane teksty :)
    pozdrawiam, ohkejti.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny sposób na obraz :D Będę musiała tak zrobić z moją wilczą koszulką :)))
    http://panda-w-wielkim-miescie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł jest genialny, obraz na pewno świetnie sprawdza się jako dekoracja ściany. Ja natomiast nie potrafiłabym zniszczyć takiej pięknej koszulki.
    cry-yumi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zniszczyłam, przykeiłam tylko taśmą dwustronną. Zrobiłam test - po odklekeniu nie zostawia śladów :)

      Usuń
  5. Jejkuu jakie cudne. Sama to wymyśliłaś ? Na pewno wypróbuje :)
    http://eensame.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń