3 grudnia 2014

Renifer

Witam wszystkich w tę grudniową noc. Moje dni ostatnio są na przemian - bardzo pracowite, bardzo nudne. Dzisiaj padło na nudę, wiec coś tam powycinałam, coś tam wykombinowałam. 
Enjoy :)


Potrzebne będą - kartki z bloku technicznego, ta ostatnia teksturowa kartka co jest w bloku, nożyczki, ołówek, taśma (najlepiej taka zwykła, przeźroczysta, niestety takowej nie miałam).


Wytnij głowę renifera (x2), poroże, i dwa takie... kółka, które pomogą nam uzyskać efekt 3D.


W głowach wykonujemy trzy nacięcia. Przy nosie, w miejscu, gdzie ma być poroże i gdzieś z tyłu.
Następnie wsadzamy w te nacięcia resztę elementów. Przy nosie mniejsze kółko, to większe z tyłu. I podklejamy taśmą.


Zapomniałam dodać, żeby przy końcu głowy wyciąć kawałek, żeby posłużyło nam jako... podstawka, którą przykleimy do tekturki (czy to ma sens?). Tekturkę obkleiłam papierem do pakowania, ale to jest niekonieczne. No i przyklejamy całość do podstawy.


No i jak się wam podoba? Jestem chyba prawdziwym artystą, bo nic, co zrobię mi się nie podoba, mam ochotę zacząć od nowa i od nowa i od nowa...
No nieważne. ;)
Mam w przygotowaniu kolejne DIY, więc wytęrzajcie swoje paczadła, będzie baaardzo niedługo (myślę, że w niedzielę powinno być).
A wy jak lubicie dekorować swoje pokoje? Kupnymi rzeczami, czy takimi zrobionymi ręcznie?
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ 
Zapraszam na fesbuuuuuka! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz